العودة   منتديات المصطبة > الأقسام الأسرية > عالم حواء والزواج

عالم حواء والزواج قسم خاص للمرأة، عالم المرأة، زواج، ثقافة زوجية، مشاكل الزواج، عادات وتقاليد


1 
princess emee

Kill Diabetes


الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495732_605.gif

"لماذا يحب الرجل المرأة القوية "

Why Men Love Bitches
والكلمة بالانجليزي لا تعني المرأة الساقطة و انما القصد هو المرأة القوية الواثقة من نفسها التي تجعل الرجليحترمها قبل أن يحبها و يعمل لها ألف حساب ... ( إن شاء الله حساب واحد بس احنا حنطمع ههههه )
و ازاي الزوجة تتحول من "ممسحةالرجلين اللي بتتحط قدام الباب دي"


الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495731_645.jpg
لفتاة الاحلامدي


الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495731_731.jpg



From Doormat to dream girl



الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495731_909.gif

اعرفي نفسك الأول هل إنتي "حبوبة" و لا "قوية" ؟



الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495731_909.gif
الفتاة الحبوبة :


الكتاب بيفرق بين نوعين من الستات "الفتاة الحبوبة" و "الفتاة القوية"


تعالوا نتعرف على الفتاة الحبوبة و نشوف ازاي لطافتها الزايدة بتخلي نفسها ممسحة رجلين للي يسوى و اللي ما يسواش

الكتاب بيقولك إن الفتاة الحبوبة هي اللي بتعطي "فوق طاقتها" وحطي 100 خط على "فوق طاقتها" دي و بتدي كتير كتير على أمل إن الطرف الاخر يفهم نفسه و يردلها اللي هي بتعملو عشانه.


الفتاة الحبوبة هي اللي بتعمل أييييي حاجة تعتقد أن زوجها هيحبها عشان عايزة بأي ثمن تحافظ على العلاقة ... ده مش غلط على فكرة بس أي شيء لو زاد عن حده إنقلب إلى ضده أنا هرجع وهفصل في النقطة دي عشان ستات كتيير بتعتقد انها لما تمسح شخصيتها وتعمل كل حاجة بيحبها الرجل بكدة هتكسب رضاه، لأ يا حبيبتي الحكاية غير كدة خالص ... الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gifالراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gif


الفتاة الحبوبة بتخلي الرجل هو مركز الكون بالنسبة ليها ...

فوقي يا حبيبتي الشمس هي مركز الكون مش سي سيد بتاعك ههههه
الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gifالراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gifالراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gifالراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s06.gif
شر انا خالص انا عارفه
الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s12.gifالراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" s12.gif

أنا والله ما عاملة الموضوع عشان أسخن الستات على رجالتهم بس هم عايزين كده، "القط يحب خناقه" والرجالة بيحب التحديات و يحب يطلعو أسوار ويقطعو فيافي عشان يوصلولك و لو إنتي حطيتي نفسك على طبق من فضة و رشتي على نفسك شوية ملح و فلفل وقلتيلو كلني بالهنا و الشفا هيزهد فيكي ...


عشان اديكو صورة بصرية أنا بتخيل الفتاة الحبوبة كده




مسكينة عاملة زي بطارية Duracell تدوم 6 مرات أكثر ههههههه


و القوية كده :
......

تحسيها برنسيسة كده حتى لو بتعمل شغل البيت

في االاخر : خليكي برنسيسه ف نظر جوزك وليكي شخصيه مع كامل احترامنا ليه ومتبقيش هوا جنبه وتبقي صامته ومالكيش راي ولا هدف ولا دور ولا مشاركة
وعلى رأي المثل وراء كل عظيم امرأة

الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء" elmstba.com_1359495730_866.gif




2 
أحبُكَ ربى

في االاخر : خليكي برنسيسه ف نظر جوزك وليكي شخصيه مع كامل احترامنا ليه ومتبقيش هوا جنبه وتبقي صامته ومالكيش راي ولا هدف ولا دور ولا مشاركة
وعلى رأي المثل وراء كل عظيم امرأة

ايوة بقى انتى بتقودى انقلاب علينا بقى


5 
princess emee

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحبُكَ ربى  مشاهدة المشاركة
في االاخر : خليكي برنسيسه ف نظر جوزك وليكي شخصيه مع كامل احترامنا ليه ومتبقيش هوا جنبه وتبقي صامته ومالكيش راي ولا هدف ولا دور ولا مشاركة
وعلى رأي المثل وراء كل عظيم امرأة

ايوة بقى انتى بتقودى انقلاب علينا بقى

ههههههههههههههههههه الله ينور عليك
ناصح من يومك
ولن اتنازل عن موقفي ويانا يانتو هههههههه



أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع


مواضيع متشابهة مع: الراجل مينفعلوش غير المرأة القويه^^ "بنات حواء"
أكثر 10 نساء تأثيراً في العالم"بنات حواء" من قسم عالم حواء والزواج
بالفيديو.. مواجهة "شرسة" مع الاعلامى "وائل الابراشى" بين والد ضابط "قناص العيون" و"مصور الفيديو" الشهير من قسم أخبار مصر Egypt News
"غادة السادات" زوجة الراحل "طلعت السادات" مرشحة دائرة مصر الجديدة خارج لجان التصويت تُجرى دعاية لنفسها !!! من قسم أخبار مصر Egypt News
8 ائتلافات سياسية تدعو لـ "جمعة التطهير" والقبض على " نظيف" و"عزمى" و"سرور" و"الشريف".. من قسم أخبار مصر Egypt News
"الكسب غير المشروع"يتحفظ على أموال"الشريف" و"سرور"و"عزمى"و"سليمان" من قسم أخبار مصر Egypt News

الساعة الآن 06:03 PM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة في منتدي المصطبة لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين على الموقع ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.